zondag 30 oktober 2011

Happy fashionable Halloween

Pompoenen uithollen, deelnemen aan griezeltochten, een marathon van Horror movies(of Twilight) houden met je beste vriendinnen, parties,.. Het is weer Halloween! Op de een of andere manier ben ik altijd gefascineerd geweest door Halloween. In mijn kinderjaren maakte mama de meest griezelige kostuums en trok ik met vriendinnen op straat om trick or treat te spelen. Ik denk dat de typisch Amerikaanse films een te grote invloed op mij uitoefenden. Sinds colourblocking verscheen in de modewereld, ben ik een grote fan van oranje. Zo gebruik ik mijn oranje lippenstift van Catrice dagelijks. In deze outfit combineer ik het met zwart, zo creĆ«er je een neutrale look waarin het oranje volledig tot zijn recht komt. En geef toe, het brengt je nogal in een 'Halloween mood' ;-)








Halloween in Hollywood, check de outfits van celebrities!
kate-bosworth-snow-beast.jpg
 Ziyi Zang en Kate Bosworth / de verschrikkelijke 'sneeuwvrouwen'

Teri Hatcher en haar schattig dochtertje / Alice in Wonderland


Ik vier Halloween door jaarlijks naar een Halloweenparty te gaan, hoe vieren jullie dit? Let me know!


Have a nice and FASHIONABLE Halloween!
xoxo
Gioia

12 opmerkingen:

Laura | Style and Sushi zei

Wauw wat een onwijs leuke outfit! Je rok is echt amazing ♥
Happy Halloween!! haha
xoxo Laura
http://styleandsushi.blogspot.com

LaraRose zei

Leuke outfit, i love the orange touch!

Phuong zei

great looks, i love halloween

Travel in Style

Wear A Smile! zei

darling you look so cute with -our- skirt! :)
love your lipstick and scarf too, and the scenery is great!
xx


Wear A Smile!

Wear A Smile!

Lippylash zei

Hele leuke Halloween inspired outfit!!!

Femke | Younique zei

Hihi wat leuk dat je je outfit hebt aangepast op halloween :D

Kasia zei

Gorgeous outfit! I love that orange skirt! :)

Arabesque zei

lovely kolours ;) you look really great!
if you want - visit my blog, and if you like it - follow me ;)
xoxo

http://aaarabesque.blogspot.com/

Stiene Saenen zei

Moooi!
Die sjaal is echt tof :D
x

Nikki | The Ginger Diaries zei

Zo'n leuke outfit! dat rokje is echt super zo! en leuk tajes ook ;) x

Petra zei

Superleuke outfit, mooie kleurencombo!

Marijke zei

Leuke outfit! En die groene lokken van jou zien er heel goed uit (in de nieuwst post) :).