vrijdag 30 december 2011

Let's go Navajo

Lieve readers en bloggers, 2012 staat voor de deur! Jullie NYE outfit zal vast en zeker al klaar liggen, zodat het nieuwe jaar fashionable ingezet kan worden. Mijn outfit zal te zien zijn in de volgende post. Ik wens jullie allemaal een jaar toe vol succes, geluk en natuurlijk heel veel liefde (onder andere een prins op het witte paard)!
Toen de nieuwe lookbook van Zara verscheen werd ik onmiddellijk verliefd op de broek met Navajo print. Jullie zullen deze broek zeker en vast al tegen gekomen zijn op andere blogs, ik begrijp dan ook helemaal waarom. Het is een echte eyecatcher met niet alleen een geweldige print, het stof zit ook super!  










Op mijn vorige post kreeg ik commentaar van een zekere anoniem over 'originaliteit'. Ik ben gefascineerd door mode, ik draag items waar ik me door aangetrokken voel en ik vind het geweldig om te zien hoe iemands persoonlijkheid en visie op het leven geuit wordt aan de hand van mode. Ik wil niets liever doen dan dit voortzetten in 2012, jullie kunnen dus nog veel verwachten op mijn blog! 

Vergeet niet dat je C without shoes ook kan volgen op facebook!

                We zien elkaar terug in 2012, my loves!
xoxo
Gioia

6 opmerkingen:

Laura | Style and Sushi zei

Waauw wat een onwijs leuke outfit! Je broek is echt geweldig!
Alvast een Gelukkig Nieuwjaar :)

liefs, Laura
http://styleandsushi.blogspot.com

*Daniƫlle zei

Je broek is echt super!!
Je hakken zijn ook mooi:) en niet vergeten je haar:O
groetjes
Colourful-Frutsel

Tugce zei

Wat leuk gecombineerd! xx

Marijke zei

Ook al heb ik deze broek al op duizenden blogs gezien, het blijft een pareltje! Mooi gecombineerd!

Rachella - flourishingfit.com zei

GEWELDIGE items heb je daar meid. echt! & GELUKKIG NIEUWJAAR ! XXX

ps ik heb een nieuwjaarsgiveaway op mn blog!

Bad Joan zei

amazing pants! love your whole look!

GTBB,
http://badjoan.blogspot.com
http://cookingjoan.blogspot.com