dinsdag 17 januari 2012

Spotted: Sweet as sugar

Dagelijks neem ik een kijkje op sites als fashionscene, Style Today en ElleDe laatste weken word ik dan ook overspoeld met de nieuwste trends voor Spring 2012. Zo zijn de bra top, op en top vrouwelijkheid, de meest uiteenlopende prints en metalic helemaal hot deze lente. De trend dat het meest naar voren kwam op de catwalk is zonder twijfel de pasteltint aka sorbettint. 
Modehuizen als Louis Vuitton, Chanel, Prada en Miu Miu showden ons heel wat outfits in pasteltinten. Dus zeg maar goodbye tegen de felle kleuren van vorig jaar, deze lente/zomer gaan we voor zacht. Don't worry, colourblocken met deze snoepkleurtjes kan natuurlijk nog steeds! Zelf ben ik eerder fan van felle of meer sprekende kleuren, maar de sorbettinten brengen me zeker in een heerlijke lentebui! Ik ben alvast overtuigd en kan dan ook niet wachten tot het zonnetje schijnt en jullie een outfit te showen ;)

Vogue Japan




Louis Vuitton
spring-summer 2012 campagnes louis vuitton


Prada (I'm in love..)

prada

Gelukkig zijn de betaalbare ketens ook helemaal in de ban van de pasteltrend!


Primark
primark voorjaarscollectie 2012 look1

H&M


Tumblr_lrncm6a0zd1qanw3jo1_500_large

4 opmerkingen:

Glamloving zei

Looks like we have something to look forward to ;)

BlondeFashiontale zei

Love the nailpolishes so pretty!

XOXO

MellowYellow zei

Ik check die sites ook dagelijks ;D
nice pics ^^
xoxo
Ren.

Renee zei

al die pastelkleurtjes maken me helemaal klaar voor de zomer! xo