vrijdag 13 april 2012

New it-bag: Lana Del Rey

Miss del rey, hate her or love her. De vele haters, het grote mysterie rondom haar muziek en uiterlijk en haar gevoel voor fashion maken mij alvast een big lover. En gelukkig ben ik niet de enige die Lizzy Grant aka Lana geweldig vind. Het Britse modehuis Mulberry heeft namelijk zijn nieuwste tas naar de zangeres vernoemd. Wil jij, net als mij de eigenaar zijn van the Del Rey? Wel, het prijskaartje is helaas rond de 800 euro. Maar natuurlijk kunnen we dromen OF sparen.. ;-)




Laura Carmichael, Michelle Dockery, Michelle Williams, Elizabeth Olsen and Lana Del Rey sit in the front row at the Mulberry Autumn/Winter 2012 runway show




XOXO
Gioia

4 opmerkingen:

Stiene Saenen zei

Pff zo duur :(
Maar dan wel een hele mooie tas!
x

Roshelle | Life Of Roshelle zei

Laat mij maar dromen, 800 euro? Haha!

Renee zei

I love Lana, I love the bag! xo

Unknown zei

Eigenlijk valt de prijs best nog wel mee!
Niet dat ik zoveel geld zou geven aan een tas maar toch :D

x Sophie