maandag 6 augustus 2012

New topic: "Let's talk about fashion" this week Karl Lagerfeld

Naast het doen van outfitposts, vind ik het ook belangrijk dat een blog de nodige inhoud bevat. Maar wat is nu belangrijker, tekst of foto? We zijn het er vast allemaal over eens dat een blog zonder afbeeldingen weinig publiek aanspreekt en enorm saai oogt. Foto's of afbeeldingen hebben als functie tekst te visualiseren. Ik ben mijn blog begonnen omdat ik graag mijn kijk op mode met jullie wil delen. Deze week vroeg ik me af wat ik aan mijn blog zou willen veranderen en ik kwam erachter dat ik niet genoeg tekst kwijt kon. Dus heb ik besloten om een nieuw topic in te voeren, "Let's talk about fashion". Hierin worden de laatste modenieuwtjes van de voorafgaande week besproken of een bepaald onderwerp omtrent fashion waar ik graag mijn mening over kwijt wil. Het topic zal iedere keer op het einde van de week verschijnen op mijn blog en zal jullie de nodige dosis fashion bezorgen!

what about this week? De befaamde meneer Karl Lagerfeld stond deze week volop in de spotlights. Aan de personen die nog geen kennis hebben gemaakt met Karl en de bekende quote die op vele tassen en shirts staat gedrukt ("Karl who?") dus volledig van toepassing is.. zwarte zonnebril, grijs haar, staartje, always in black (and white). Serieus, als je net zo nieuwsgierig als mij bent achter deze vreemde kerel Karl en zijn naam even intypt in Google, zullen er maar liefst bijna 34 000 000 resultaten worden weergegeven en iedere foto lijkt wel exact hetzelfde! 
Meneer Lagerfeld stond deze week in het nieuws voor zijn katje Choupette, ook Famous Beauty genoemd. "Ze is een diva, ze heeft een hele sterke persoonlijkheid. Ze heeft lunch en diner met mij aan tafel met haar eigen eten. Ze raakt mijn eten niet aan. Ze wil niet op de grond eten. Ze slaapt onder een kussen en ze weet hoe ze een iPad moet gebruiken. Ze heeft twee persoonlijke dienstmeisjes, voor zowel de dag en de nacht. Ze is meer dan verwend." Aldus onze Karl...

choupette


Love, 
Gioia

Geen opmerkingen: