zaterdag 24 november 2012

Kenzo VS Zara





fake designer items. Ik denk dat de meerderheid onder jullie het er over eens is dat dit not done is. Het is totaal niet eerlijk ten opzichte van designers en op deze manier steunen wij als consument de zwarte markt. Natuurlijk droomt ieder fashionista onder ons over een échte Mulberry of een Céline. Maar je kan hier voor sparen of dagelijks online tweedehands design shops bezoeken (zoals ik doe). 

Maar wat vinden jullie van het feit dat high street brands als Zara, kledingsstukken van designers 'namaken'? Deze post gaat over de famous en wanted Kenzo Tiger sweater. Gespot op FashionWeak en wanted in my closet. Helaas kan mijn budget geen 255 $ opofferen. Mijn verbazing was dan ook groot, toen ik deze sweater in de rekken van Zara aan trof! Natuurlijk niet met dezelfde details, maar het concept is hetzelfde. Het kopiëren van de catwalks gebeurt heel vaak en persoonlijk vind ik hier niets ergs aan. Dus kan ik nu toch een outfitpost doen met een look-a-like Kenzo sweater ;-)  
Xo,
Gioia

Geen opmerkingen: