maandag 31 december 2012

Lost in the haunted house










blouse RIVERISLAND- jacket VINTAGE- bag TOPSHOP

Als eerst wil ik jullie een spetterend oudjaar toewensen met veel glamour, champagne and sequins! En hoop ik dat jullie een gezellige Kerst met heerlijk eten achter de rug hebben gehad. Sorry dat er geen traditionele posts verschenen over de feestdagen, maar dit is nu eenmaal niet zo mijn cup of tea. Momenteel zit ik in de blokperiode en bestaat mijn kerstvakantie uit studeren, studeren en nog eens studeren. Pretty boring, I guess..Maar niet getreurd, als true blogger sta ik weer klaar met een outfitpost!
what am I wearing? Ja, hoor mijn koopjes uit Londen!
Het jasje behoort nu vrijwel zeker tot mijn favo pieces! Het is een vintage item dat ik kocht in Camden Town. De leuke details (borduursel, knoopjes, faux fur) en mijn voorliefde voor de jaren' 60 zullen vast de reden zijn.

P.s. wat denken jullie van de locatie? Nogal spooky, niet? 
Xo,
Gioia

Geen opmerkingen: