dinsdag 19 februari 2013

Fashion, put it all on me










"Ladies of fashion starve their happiness to feed their vanity, and their love to feed their pride." 
Niets dan herkenning voelde ik bij bovenstaande quote..FashionWeek is weer helemaal back! Dus spendeer ik mijn kostbare tijd met Elle, het bekijken van streetstyle outfits van tha big fashion queens die rond paraderen door de straten van Paris en het wegdromen bij de shows. 

Deze week zien jullie me in een zeer simpele outfit. Zien jullie btw niets anders aan me in deze outfitpost? Ik besloot om mijn rode Chanel lipstick in te ruilen voor een paarse versie! Het geeft nogal een mysterieuze look. Toen ik deze nieuwe beauty trend spotte bij Yves Saint Laurent, besloot ik om het zelf uit te proberen. Het rokje is een leuke vondst van bij de Zara. Het kostte me slechts 7 euro, pssshtttt it's our little secret ;-)

xo Gioia

1 opmerking:

Designer Binary zei

Cute ensemble. Great lip colour :)