zondag 3 februari 2013

Peach lipgloss and lollipops





Ik ben geen 'Soldenshopster'. Rommelige winkels, oude collecties, kleren die totaal respectloos behandeld worden. Helaas is het niks voor mij. Je moet een geboren koopjesjager zijn om van de uitverkoop te houden. Persoonlijk vind ik het afschuwelijk om te zien hoe een mooi item waar je een maand geleden je pinpas voor door het rood haalde, nu als 'oud' en 'afgeschreven' wordt bestempeld. Maar vorige week moest ik toch een uitzondering maken toen ik één van mijn favo shops passeerde op de Meir in Antwerpen, Urban outfitters. Ik vond er dit schattige jurkje dat afgeprijsd was van maar liefst €80 naar €25. En natuurlijk hoort hier een outfitpost bij! De wedges zijn van RiverIsland, nieuwe collectie of course :-)

Xo,
Gioia

Geen opmerkingen: