zondag 10 maart 2013

Love in her eyes and flowers in her hair




Spring is in town...Ik ben alvast volledig lente-proof en dit geldt natuurlijk ook voor mijn kledingkast. Mijn outfit bestaat uit frisse pasteltinten en lace. De Flowercrown/ Flowerband werd al gespot bij Lana Del Rey in haar "Born to die" videoclip. Nadat ik dit leuke flower accessoire meermaals spotte op Tumblr en Lookbook.nu besloot ik om de creatieve fashionista te spelen en zelf aan de slag te gaan. Gals die interesse hebben in hét accessoire voor deze lente, maar liever niet het creatieve Gaga monster in zichzelf loslaten kunnen altijd stores als H&M en Claire's raadplegen!

I'm already spring-proof, just as my closet! My outfit consists of pastel tints and lace. The flowercrown has been spotted with Lana Del Rey in her "Born to die" videoclip. After I've spotted this cute flower accessory on sites as Tumblr and Lookbook.nu I decided to create one myself. Gals who are interested, but don't like to make one themselves can visit stores as H&M and Claire's. 
xo,
Gioia

Geen opmerkingen: