zaterdag 27 april 2013

Pressdays O Sérieux

De persdagen zijn weer in het land, dus trok ik woensdag 24 april naar Brussel om de persdagen van het PR-agency O Sérieux bij te wonen. De seasonal pressdays vonden plaats in het Steigenberger Grandhotel. Deze locatie was zeer fancy en ook mooi ingericht. Mijn beste vriendin vergezelde me die dag en bij aankomst werden we hartelijk ontvangen met een drankje en italiaanse broodjes. O Sérieux beschikt over een uitgebreid gamma aan klanten en producten uit alle sectoren, zoals Ice Watch, Kruidvat, Esprit, Triumph, Philips, enz. Tijdens de rondleiding leerde ik heel wat nieuwe producten kennen, bovendien verkreeg ik handige beauty tips voor mijn huid tijdens een workshop. 

The seasonal pressdays are back in town, so on wednesday the 24th of April I went to Brussels because I was invited by the PR-agency O Sérieux. The location was the Steigenberger Grandhotel, it was really fancy. O Sérieux has a lot of clients and products, for example: Ice Watch, Kruidvat, Esprit, Triumph, Philips, etc. 

Jane Iredale aka The skincare make-up.

De nieuwe collectie van Ice Watch, zeer simpel en fresh! Ik ben alvast fan en vind de collectie zeker geslaagd.




Soon in store... Kruidvat komt op de proppen met deze uitgebreide brushes set. Ideaal om je make-up mee aan te brengen én natuurlijk budget proof.

Het chocolade merk, Corné Port-Royal bracht deze moustaches bonbons op de markt als uniek cadeau voor vaderdag. Wij mochten proeven én een gekke foto maken!


Lingerie van de merken Slogi en Triumph, verry sexy.

Bij het verlaten van the pressdays kregen we een goedgevulde goodiebag. Big thanks to O Sérieux voor deze uitnodiging!

Ps Folow Cwithoutshoes on Facebook

Xo,
Gioia

Geen opmerkingen: