zondag 26 mei 2013

New in the closet: jumpsuit









I'm back in Bloggotown, fashionqueens and kings! Met veel spijt in het hart moet ik bekennen dat ik Fashion de laatste tijd op een zielige Nr.2 heb geplaatst. School eist niet zomaar veel, maar zeer veel van deze fashionaddict. Mijn eindwerk werd deze week eindelijk ingeleverd en too bad is nu een periode van studeren aka lookin like shit aangebroken. Voor ik aan deze zware examenweken kan beginnen moest ik natuurlijk eerst gaan afscheidshoppen, je weet wel, gewoon om jezelf een duwtje in de rug te geven. Dit deed ik bij een van mijn favo stores: Urban Outfitters. Indien ik niet een slachtoffer was van het zware studentenleven, zou ik hier vast en zeker regelmatig shoppen. Met mijn gedachte bij de zomer, koos ik voor een jumpsuit. Psssst, mag ik een little secret verklappen? Ik draag de jumpsuit stiekem achterstevoren, omdat ik het zonde vind om zo'n mooi detail te verstoppen op mijn rug. De sunnies zijn van H&M en de tas is van de Zara.

I'm back in Bloggotown, fashionqueens and kings! My school life has been really important and busy over the last time. And another period of studying has started because of my exams. So I decided to do a last "goodbye shopping", just to give myself some fashion strenght. I've bought this adorable jumper at the Urban Outfitters store in Antwerp. The jumpsuit has some beautiful details. Psssst, let me tell you a little secret! I'm actually wearing the jumpsuit vice versa, because I think it's a shame to hide it on your back!

Xo,
Gioia

Geen opmerkingen: