vrijdag 5 juli 2013

Fifty baby doll dress







Sai hi to my new favorite dress! Op 2 juli zakte ik af naar dé shopping place to be van België, Antwerpen. Net als vele andere crazy fashionlovers gooide ik me in de strijd voor de sales. Of ik geslaagd ben? Zeker en vast. Urbanoutfitters aka shopping walhalla gaf kortingen van maar liefst 50 procent. Perfect dus om items aan te schaffen die al lange tijd op je wishlist staan & festival koopjes te doen. En laat Urbanoutfitters nu net toevallig mijn favoriete winkel zijn. In de komende outfitposts zal ik jullie mijn aankoopjes showen. Dit jurkje is zonder twijfel mijn favoriet. Het model is zeer aansluitend, het stof is prachtig en it looks so damn 50's.

Say hi to my new favorite dress! the 2nd of Juli I went shopping in Antwerp, among other crazy fashionlovers. I did some amazing sale shopping in Urbanoutfitters. It's my favorite store and they gave about 50 percent reduce. I was totally going insane and so did my creditcard. In the following outfitposts, I will show you guys all of my buys. But this dress is without doubt my favorite. Everything is perfect about it and it looks so damn 50's.

XO,
Gioia

Geen opmerkingen: