zaterdag 4 januari 2014

Review | lip scrub 'popcorn' Lush



Als eerst even iets duidelijk stellen: ik ben geen beauty blogger. Het serieuze werk laat ik dus over aan de beauty goeroes uit de blogosphere. Mijn lippen hebben niet enkel last van velletjes, ze zijn ook nog eens héél droog. Toen ik las over het bestaan van een lip scrub van Lush, vond ik dat ik het recht had op een liptreatement. Er zijn verschillende smaken: Bubbelgum, MintJulips & Popcorn. Mijn keuze ging uit naar de popcorn variant, zoet maar fris. Lush staat bekend om de fresh handmade cosmetics. Deze scrub is samengesteld uit suiker en zeezout. Hiermee worden de dode huidcellen verwijderd en de bloedsomloop gestimuleerd. De jojoba- en kokosolie verzachten de huid. Of het werkt? Ik ben best enthousiast. Dit scrub ritueel moet wel op regelmatige basis gebeuren, wil je terug volledig herstelde lippen. 

My lips are very dry, it's painful and looks awful. When I had read about the lip scrub from Lush, I decided to give myself a lip treatement. I chose the one with popcorn taste. The scrub exists out of sugar and sea salt, they exfoliate away dry skin. Jojoba and coconut oils restore essential hydration to the lips. 
use: Neem een beetje scrub op je vingertop en masseer het voorzichtig over je lippen. Niet te enthousiast zijn en je lippen aflikken. Zoals ik deed. De zeezout korrels proeven nogal, uhm zoutig. Hierna afspoelen is dus de boodschap!
Xo,
Gioia

Geen opmerkingen: