donderdag 13 februari 2014

S/S 14 favorites

Helmut Lang Details S/S 14

Helmut Lang Spring 2014 Ready-to-Wear Collection






Hemut lang/ Acne/ Simone Rocha/ Calvin Klein 

S/S 14 is en blijft een ware topper. Dit seizoen heeft mijn visie op mode verbreed en heeft me kennis laten maken met aspecten waar ik anders nooit oog voor had. Daarom even een kleine samenvatting van mijn favoriete designer items. Wat kunnen we onder andere van Helmut Lang en Acne leren? Keep it simple, wit is hemels en ga voor naturel. 
REPEAT AFTER ME

S/S 14 literally changed my view on fashion. That's the reason why I created this summary about my favorite designer items of spring/ summer 14. What can we learn from Helmut Lang and Acne? Keep it simple, white is heaven and go all the way naturel. REPEAT AFTER ME.
XX
Gioia

Geen opmerkingen: