woensdag 5 maart 2014

Over the shoulders





Cos coat/ H&M top/ Zara clutch/ Nike Flex Movefit

Spring is on my mind and the sunlight is hurting my eyes. De zon schijnt in deze outfitpost dan ook letterlijk in mijn ogen. Ik denk dat we dit jaar winter skippen en meteen overgaan naar de lente. Fingers crossed!

Het contrast tussen wit en grijs geeft me een magisch gevoel. Zoals jullie merken, slaag ik er nog steeds in om mijn kleur gebruik te beperken. Ik voel me niet langer aangetrokken tot felle kleuren. Is het gewoon een fase die ik doorloop? Het kan. Ik weet het niet. Er bestaat niets leuker dan experimenteren en jezelf steeds beter te leren kennen. Ik draag een nieuw paar Nikes. Ze zijn zó mooi en zitten dan ook nog eens zó comfortabel. En daar gaan we weer. Wat heb ik de laatste tijd toch met dat woord 'comfortabel'? IEUW.

Spring is on my mind and the sunlight is hurting my eyes, literally. I think we be skipping winter this year. Fingers crossed! The contrast between white and grey gives me this magical feeling. As you guys see, I'm still into wearing neutral colours. Bright colours don't attract me any longer. May be it's just a phase I'm going through. I don't know. It's fun to experiment and to get to know yourself better. I'm wearin' my new pair of Nikes. 
XX
Gioia

Geen opmerkingen: