zaterdag 7 juni 2014

Open back






dress- Cos/ shoes- &Otherstories/ sunnies-&Otherstories

Hey, welcome back long hair! Waar het opeens vandaan komt? Daar heb ik zelf geen flauw benul van. Een paar maanden geleden knipte ik er een heel stuk vanaf. Zo van: "ik heb het helemaal gehad, weg ermee." En tada! Het begin van de zomer en ze zijn terug. Nu zit ik met de prangende vraag: verder lang laten groeien of terug voor de "short hair don't care" attitude gaan? Aaaargh, first world problems. We kennen ze allemaal en ze lijken wel overal op te duiken. 

Nu het nieuwe seizoen aangebroken is, vond ik dat het tijd was voor een SUMMERish dress outfit. Raar maar waar, de zomer is niet mijn favo tijd van het jaar op het gebied van kledij. In augustus sta ik te springen voor de pre-fall collecties. En kan ik niet wachten om alvast aan de slag te gaan en me in te dekken voor de herfst. Maar dit jaar is mijn warderobe er klaar voor. I can feel it in my left toe. (Net zoals in mijn maandloon by the way) Dit jaar pleit ik dus voor een laidback zomer. Met het french wardrobe systeem aandachtig in gedachte, kocht ik dit jurkje bij Cos. Het leuke detail op de rug al gezien? 

Welcome back long hair! Long time no see. So now the big question is: let it grow or cut it short again? FIRST WORLD PROBLEMS! aaaargh. We all know them. Now a new season lies ahead, I thought it would be nice to post a summerish dress outfit. Keeping the french warderobe system in mind, I bought this dress at the Cos store.

XX
Gioia

Geen opmerkingen: