zaterdag 12 juli 2014

Sales hunting






bag- Michael Kors (30%)/ sandals- &Other Stories (50%)/ top- SandroParis (30%)

Sommigen dingen in het leven zijn moeilijk te weerstaan (het gaat helaas niet over chocolade). Herken je van die momenten waarbij je verlangens op hol slaan en je instinct plots de bovenhand neemt. Een soort van overlevingsdrang die komt opzetten, waarbij je hoort te knokken. Als een gek. 

Wel, dat voel ik tijdens de zogenaamde "sales". Een term die alle leuke facetten van shoppen drastisch verandert in een slagveld. Maar dit jaar besloot ik doelbewust mijn slag te slaan. Ditmaal was ik zowel fysiek, als mentaal voorbereid. Ja met lijstjes en flesjes water enal. And yes I did it! *high five* Dat het belgenlandje een wisselvallige relatie heeft met de zomer, is ons nooit onbekend geweest. De solden zijn voor mij dé gelegenheid bij uitstek om enkele zonnige items in te slaan voor de festivals Dour & Pukkelpop en mijn vakantie naar Rhodos. En basics, zoals knitwear van de cos. Bij deze alvast een kleine sneak peak van enkele aankopen. Hoe zag jullie sales hunting eruit? 

It gives me breathing problems and it simply makes me go bananas as a crazy monkey. Yup, that's right! I'm talking about those goddamn sales. I'm pretty sure about the fact that we're having a love-hate relationship. This time I was better prepared than ever before. I made up some "musthave-lists" and got like 3 bottles of water with me (just in case of fainting). And there you go.. I did it! *high five* 
XX
Gioia

Geen opmerkingen: