dinsdag 20 mei 2014

NUDE




 top- cos


Als eerst dien ik iets te bekennen. Ik doe niet aan pink thinking. Maar voor nudes maak ik een uitzondering. Een kleur die zo monotoon en onopgemerkt voorbij probeert te sluipen. Tijdloos en tegelijkertijd zo kwetsbaar. Het is bijna een uitdaging om met nude tinten aan de slag te gaan. Ik combineerde deze see trough top met denim, maar ik sta te popelen om het met een leather jacket of een ander black statement te combineren. Jup guys, spring is on my mind and in my closet. 

First I need to confess that I do not participate in pink thinking. But for nudes I'll just have to make an exception. This colour doesn't speak out, which makes it timeless and pure. It almost feels like a challenge to dress in nude. This time I combined it with denim, but I'm thrilled to match it with a black statement. Jup guys, spring is on my mind and in my closet. 
XX
Gioia

Geen opmerkingen: