donderdag 30 augustus 2012

Beautiful booties special

We worden overspoeld met reclame over de nieuwste eastpaktassen en de coolste pennenzakken. Blazers, lange broeken en voornamelijk laarsjes vullen de etalages.. Dit betekent natuurlijk dat September eraan komt! En in deze post wil ik het over dat laatste hebben, 'de booties'. Laarzen zijn een must have voor een kikkerlandje als het onze. Dus is dit een item waar ik graag genoeg geld aan spendeer. Het is natuurlijk niet zo gemakkelijk om direct het juiste paar te vinden, dus help ik jullie een handje en som ik mijn favorietjes voor deze herfst en winter op! Mijn voorkeur gaat voornamelijk uit naar de studded boots.

River Island



Zara

Zwarte motorlaars met studs
Sacha

River Island
Large image
Steve Madden

Love,
Gioia

4 opmerkingen:

Despina T. zei

the madden and the river island choices are so great!lovely list of boots.

DON'T MISS MY GIVEAWAY :)

Roshelle | Life Of Roshelle zei

Ik vind ze allemaal leuk!

Stiene Saenen zei

Oh die van Zara vind ik echt mooi!
x

Jan zei

Ah ik wil nog leuke zwarte laarsjes voor de winter!