woensdag 5 september 2012

Instaweek// Busy Bee

I've been a busy bee! Deze maand staan er heel wat belangrijke dingen in mijn agenda gepland. Vanaf 24 september zal Cwithoutshoes naar een ander adresje verhuizen.. Ik ga namelijk op kot in Mechelen als student communicatiemanagement! Dit betekent natuurlijk dat er veel verandering in mijn leven zal plaats vinden. Maar ik hou jullie op de hoogte! Als blogger is het ook belangrijk om gebruik te maken van sociale netwerken. Op deze manier bereik je gemakkelijk meer lezers. En aangezien ik al over Facebook en Twitter beschik, vond ik dat het dringend tijd werd om 'Instagram' aan dit lijstje toe te voegen. Dus voortaan zullen jullie iedere week een kleine sneakpeak uit mijn personal life opvangen!

Wat vond er deze week plaats in het leven van deze fashion addict aka blogger?
Ik mag me eindelijk trotse eigenaar noemen van de studded Steve Madden Loafers! Al maanden probeer ik deze babies in handen te krijgen, maar dit was een zeer moeilijke klus aangezien ik niet de enige was die ze dolgraag wilde hebben. Verder ben ik naar het festival Laundry Day geweest, dit was een prima afsluiter van mijn zomer 2012! Ik heb eindelijk de sleutel van mijn kot gekregen, waaraan ik heel wat werk heb! Ik kan dan ook niet wachten om jullie het eindresultaat te laten zien! En last but not least laat ik jullie kennis maken met mijn zusje aka fotograaf van mijn blog!







Love,
Gioia

3 opmerkingen:

Stiene Saenen zei

love the loafers! x

she.is.the.one zei

Wonderful blog dear :)

Join Estée Lauder Giveaway :)
http://she-is-the-1.blogspot.ch/2012/09/giveaway-iii.html

Monica E. zei

Why don't you translate the blog in english? I've been watching your blog but I'm kinda dizzy because I can't understand a thins. Loving your loafers by the way!