zaterdag 30 maart 2013

Monochrome








Black and white 
De musthave kleuren voor dit seizoen, zijn zwart en wit. Deze trend staat in Fashion world ook wel bekend als "Monochrome". Mijn motto luidt de afgelopen periode dan ook: "Keep it stylish but simple". Deze outfit is classy, met een tintje sporty. Ik draag een oversized sweater en ketting van Forever21. Deze look biedt me de mogelijkheid aan om mijn nieuwe tas van Karen Millen te dragen. Het rokje met studs van de Zara, draag ik onder de sweater, waardoor de outfit het effect geeft van een geheel te vormen. Op het eerste zicht lijkt het een vreemde gedachte om een sweater met een rokje te combineren, maar durf eens voor iets anders te gaan en gooi je shorts aan de kant! Voor zomer 2013, kies ik zonder twijfel voor the cat eye sunnies. Ze zijn vrouwelijk, big en zó jaren'60.  

Black and white are the musthave colours this season. Keep it stylish but simple is my motto. The outfit I'm wearing looks classy, but also got a little sporty touch. I'm wearing a oversized sweater and necklace from Forever21. Beneath my sweater, I'm wearing my studded Zara skirt, which makes my outfit look complete. It actually sounds weird to combine a sweater with a skirt, but don't be scared to try something new! I'm also wearing cat eye sunnies and my new bag from Karen Millen. 


P.s. Stay tuned and follow Cwithoutshoes on Facebook

Xo,
Gioia

Geen opmerkingen: