woensdag 3 april 2013

Back to the basics












Back to the basics...
De cropped top mag deze zomer zeker niet ontbreken in je kledingkast! Dit leuke item vormt enerzijds de ideale festival of beach look. Anderzijds kan je de cropped top ook in een fancy way dragen. Een voorbeeld hier van zie je in mijn bovenstaande outfit. Deze cropped top is een vondst uit één van mijn favo stores, RiverIsland. Hij bestaat uit synthetisch materiaal en zit echt heerlijk. De wash acid Molly jeggings van RiverIsland hebben duidelijk mijn hart veroverd! Ik draag zelden jeansbroeken, ze lijken me nooit te passen. De jegging is hier de ideale oplossing voor! De wash acid jeggings zorgen voor een stoere look. 

The cropped top is definitely my summer's favorit item. You can wear it to complete your festival or beach look, when you have a sunkissed skin. But you can also wear it in a more fancy way, like I did in this outfitpost. I'm also wearing wash acid Molly jeggings from RiverIsland. They fit really comfortable and they create a cool look. 

Xo,
Gioia

Geen opmerkingen: