vrijdag 19 april 2013

New in the closet: YSL




De iconische Arty ring van Yves Saint Laurent, excusez- moi, Saint Laurent is mijn lievelings juweeltje. Ik draag niet veel juwelen, omdat ik niet te veel 'tralala' aan mijn outfits wil toevoegen. Statement jewellery daarentegen lijkt perfect ontworpen te zijn voor mijn sense of style. Ik beschik reeds over een blauwe YSL arty ring, dit was een kerstcadeautje van mijn liefste ouders, maar aangezien mijn liefde voor deze arty ring zo groot is besloot ik om een tweede aan te schaffen tijdens mijn trip naar Parijs. De ring bestaat uit een roze glaze steen, het geeft een heel zachte en vrouwelijke touch. Het gaat hier om de gold-plated version. De YSL arty ring is een ware investering. Hij past bij zowat iedere outfit, je kan hem zowel casual als dressed up dragen én hij weet enorm op te vallen.

I've got myself the iconc Arty ring from Yves Saint laurent, now better known as Saint Laurent, during my trip to Paris. I'm a big fan of statement jewellery, so the arty ring is perfectly made for me. I allready own a dark blue one, but now I've chosen a pink one. It's a really girly and soft colour. The YSL Arty ring is a real investment. He fits with simply every outfit and looks so special.
Xo,
Gioia

Geen opmerkingen: