dinsdag 17 september 2013

Event: AntwerpFashionFestival

De stad Antwerpen besloot om een nieuw evenement à la fashion te organiseren: Antwerpen Fashion Festival. Mijn nieuwsgierigheid en enthousiasme waren natuurlijk groot en dus nam ik een kijkje. Helaas lagen mijn verwachtingen iets hoger, dit kan zijn door de vele commotie en reclame die rondom AFF werd gemaakt. Het event vond plaats rondom de Kammenstraat. Ik heb met enkele toffe bloggers, fashionistas & streetstyle spotters een babbeltje geslagen.
Pop-upstore
The outfit? Ik ging voor simpel en casual. Het is vandaag nog maar 16 september en toch beschik ik al over mijn nieuwe winterjas. Een parka met furry kraag & lederen mouwen. En een paar Dr. Martens, waar ik het liefst van alles de hele nacht mee doorbreng omdat ze na lange tijd eindelijk van mij zijn (let's throw up a partyyyy!!!). Mijn make-up bestaat uit purple lipstick, het oogt nogal duister en "gothic" en mijn mama is er al helemaal geen fan van maar ik vind het leuk om mijn rode lipstick eens in te ruilen en open te staan voor andere dingen ;-).

Mijn pretty awesome little sis aka fotograaf van Cwithoutshoes. 





Gorgeous Farah from  Fashionfabrice. What I love about her outfit? Everything...
Rihanna for RiverIsland, the new collection! Een super leuk concept, toch?
Spotted by Modenation. Een team van enthousiaste bloggers met een passie voor fashion & beauty. Ze namen ook een interview met ons af, dat asap op de blog zal verschijnen! Keep an eye on it!

Xo,
Gioia

Geen opmerkingen: