maandag 29 september 2014

Camels & toes



Oké, ik kon niet langer wachten. Sorry, mijn geduld was op. Eerlijk? Mijn nieuwe winter coat bengelt reeds sinds augustus in mijn kast. Hij wacht daar nu al 30 dagen/720 uren/43 200 minuten op mij. Klinkt wel lang genoeg, toch? 
Wat zijn die tussenseizoenen f*cking verschrikkelijk. Pardon my French. Ik wil hier niet (alweer) klagen over het weer, ik doe mijn best. Maar iedere ochtend in september is het zo'n ondraaglijke opgave om je kledij af te stemmen op het klimaat. Dus besloot ik dit weekend dat blote benen in combinatie met mijn winterjas oké is. Ik deed gewoon wat de weergoden me opdroegen, meer niet. Goed excuus om alvast een sneak peek van mijn Zara camel coat te tonen. En lekker na te zomeren nu het af en toe nog kan.

UPDATE: heb ik al meegedeeld dat ik volledig into camel ben? Anders, doe ik het nu. 
XX
Gioia

Geen opmerkingen: