donderdag 11 september 2014

Personal september issue a/w 14-15





Augustus/ september is een periode van overgang, heldhaftige beslissingen en radicale veranderingen. Van gedaan met stoppen en tijd om terug door te gaan. Een schoon en glanzend nieuw begin. Dat ingezet wordt met een (of liefst twee) paar nieuwe schoenen. Met het zand nog aan je voeten en een hoog promille gehalte Cosmopolitan in je bloed jezelf neerstorten in dat nieuwe jaar, is niet niks. A/W 14-15 staat garant voor waaghalzen en zachtheid, spelen met natuur. Note: zwart moet plaats maken voor bruin en beige teinten. Gaan we dus voor eens niet naar back to black?

Verandering maakt bang en wekt tegelijkertijd een hoge dosis adrenaline bij me op. Mijn LAATSTE, ik herhaal láátste, jaar communicatiemanagement staat voor de deur. Hard te bonzen. En ja, it scares me as hell. 

Het selecteren van een nieuwe winterjas bijvoorbeeld, helpt als mentale voorbereiding bij deze verandering. Je weet wel, als een soort van culturele inwijding bij een overgang naar een volgende levensfase. Ik gebruik bewust het woord selecteren, want het gaat om een weldoordachte ondernomen actie. In mijn hoofd stel ik bv de volgende vragen: is hij functioneel, is het een "matchbare" kleur en wat met het hoge knuffelgehalte? Knuffelen is namelijk belangrijk, bij overgang. 
XX
Gioia

Geen opmerkingen: