zondag 10 november 2013

Event| Antwerp pressdays ss14

Deze week stond in het teken van de persbureaus, het was dan ook een ware pressday galore in Antwerpen. Als fashion blogger en student communicatie mocht ik dat natuurlijk niet missen. Na lange tijd te zoeken en te verdwalen in Antwerpen, vonden we uiteindelijk de Oona building. Too bad droeg ik mijn nieuwe schoenen, auwtch.
Oona en Best PR nodigde me uit om een kijkje in hun showroom te nemen en me te trakteren op de nieuwste spring & summer items. Oona's pressroom was omgetoverd tot een jungle, waarbij exotische prints en palmbomen thuis horen. Thumbs up voor de decoratie en inrichting! De merken die het meest mijn aandacht trokken waren: Café Costume, Essentiel, Franklin & Marshall, La fille d'O, River Island, Vans en WOLF by Sofie Claes

This week the pressdays took place in Antwerp, so pressday galore it was. As a fashion blogger and student communications I couldn't miss this event. Oona and Best PR invited me to come over and take a look at their pressrooms with the collections for spring/summer 2014. The Oona pressroom has been changed into a  jungle with exotic prints and palmtrees. Thumbs up for the decoration! Labels like Café costume, Essentiel, Vans, F&M, La fille d'o and  River Island caught my eye. 











Xo,
Gioia

Geen opmerkingen: