vrijdag 8 november 2013

New in the closet: shoes, shoes & shoes


Hiep hiep hoera, ik mocht zondag al maar liefst 19 kaarsjes uitblazen. Aangezien ik een stokoude cat lady in wording ben, moet dit gevierd worden. Hoe? Door mezelf te trakteren op een portie shoes natuurlijk (en cocktails). En neen niet op één paar, maar het liefst twee of drie. Zeker als ze in de sales zijn! 
Happy 19th Birthday to me! Let's just face the fact that I'm becoming an old cat lady, so this has to be celebrated by giving myself lots of shoes (and cocktails). Cheers!



Dé cut out booties. Balenciaga is de briljante schepper van deze schoonheden. Alhoewel ik nog steeds bid en hoop op een mirakel dat de Balenciaga's als een godsgeschenk uit de lucht vallen, heb ik ondertussen toch voor een 'vervanger' geopteerd. En geef eerlijk toe, deze babies van RiverIsland zijn simpel weg om bij weg te kwijlen. Wat doet het goed om ze eindelijk aan mijn voeten te hebben *zucht*.




Comfortabel op hakken lopen? HET BESTAAT! Zeg hallo tegen flatplatforms. Ik kocht deze flatplatforms van Miista in UrbanOutfitters.
Holographic, funky én afgeprijsd van €105 naar €25. Saaaaay whut?! Mijn bankkaart en ik slaakte samen een vreugdekreet.

Xo,
Gioia

Geen opmerkingen: